Wednesday, January 29, 2014

Miliki Kedai online serendah rm200 sahaja..TERHAD

Assalamualaikum Semua!

Nama saya Nur Diana Binti Abu.Saya pengurus di Nurafzal Rich Resources. Kepakaran saya adalah membantu para usahawan, bakal usahawan menjana pendapatan sampingan secara online, dengan melengkapkan setiap ahli dengan satu sistem website e-commerce yang sudah siap dengan 400 produk, sistem tempahan, sistem bayaran dan invoicing.

Saya yakin, ramai di luar sana yang mengalami masalah atau cabaran apabila nak mula berniaga secara online. Antaranya,

- Bagaimana nak buat website
- Website dah siap, nak jual produk apa?
- Produk dan website dah ada, macam mana nak cari pelanggan?
- Pelanggan dah ada, tempahan dah masuk macam mana nak hantar?
- Alamak, dah hantar, kos nak hantar tu pun dah termasuk kos duit petrol kereta kita yang nak ke poslaju betul?



Pada satu masa dulu, saya juga hadapi masalah yang SAMA dan SERUPA seperti anda juga. Dan saya juga, sebagai pembeli, amat risau kalau produk yang saya beli tu tak sampai kepada saya kerana penjual tu kaki penipu.

Saya juga faham yang sebagai peniaga, nak meyakinkan pembeli yang kita ni ‘tulen’ pun kadangkala payah. Setuju?

Jadi, saya fikir, baik saya selesaikan masalah ini dengan membangunkan satu platform yang dapat:

- Memudahkan pembekal mencari ajen.
- Memudahkan ajen yang tiada produk mendapatkan produk
- Memudahkan ajen mendapat pembeli

Jadi pembekal hanya fokus untuk hantar tempahan. Ajen hanya fokus untuk memasarkan produk dan saya dan team saya memastikan platform mereka berurus-niaga sentiasa online 24hrs.

Win-win situation untuk semua. Dan, Alhamdulillah, inilah hasil yang kami dapat capai secara berjemaah:

- Jualan hampir RM750k dalam masa 2 tahun
- 560 ajen seluruh Malaysia
- Hampir setiap negeri ada ajen kami
- Dapat membantu lebih ramai ummat Islam untuk mula berniaga secara online, menggunakan kaedah dropship.

contoh kedai : http://nurafzalrich.com




Kalau dulu orang kata, orang melayu tak pandai berniaga, orang melayu bila berniaga suka ‘main kotor’, izinkan saya dan team Muslim Niaga buktikan yang kami berniaga mengikut sunnah dan ajaran Nabi junjungan kita, Rasulullah S.A.W. Tiada istilah tikam belakang, bomoh membomoh dan RANIA (Rakan Niaga atau Ajen) kami saling bantu membantu antara satu sama lain.

Kesilapan orang ramai adalah mereka rasa samaada betul ataupun tidak ianya dapat membantu. Kami sudah buktikan dengan pembekal dan ajen kami yang secara konsisten menjana 3 angka – 4 angka sebulan, geli-geli dari rumah sambil menjaga anak atau ber-holiday.

Jadi, sekiranya berminat untuk dapatkan diskaun di atas. Inilah yang anda patut lakukan.

- Klik pada link ini:http://bit.ly/OnlineShop4us
- Isikan borang online
- Di ruang ‘Nama domain kedai/Nota Tambahan’ anda letak domain pilihan anda (contoh www. xxx .com)
 - Buat bayaran ke akaun yang tertera di laman web
- Sertai group support kami di Facebook. (Akan dimaklumkan melalui e-mail)



Terima kasih kerana sudi membaca posting saya yang tidak seberapa.

Saya doakan anda Kaya dan Berjaya, Insya Allah!

No comments:

Post a Comment