Wednesday, July 23, 2014

sukatan QASEH GOLD KEKANDA/ADINDA dan QASEH GOLD JUNIOR

Sukatan yang disyorkan untuk meminum QASEH GOLD KEKANDA/ADINDA
============================

Pagi :
2 sudu besar sebaik sahaja bangun dari tidur
Malam :
2 sudu besar sebelum tidur

ATAU

Pagi :
2 sudu besar sebaik sahaja bangun dari tidur
Tengah hari :
2 sudu besar sebelum makan tengah hari
Malam :
2 sudu besar sebelum tidur

# Pastikan anda menggunakan sudu plastik 

Sukatan yang disyorkan untuk meminum QASEH GOLD JUNIOR
============================

Pagi ~ 》 1 kali sebelum sarapan
Malam ~ 》 1 kali sebelum tidur

Sukatannya adalah seperti berikut:
1-3tahun :
Setengah sudu kecil (2.5ml)
4-6tahun :
1 sudu kecil (5ml)
6 tahun ke atas :
1 atau 2 sudu besar (10-20ml)

# Pastikan anda menggunakan sudu plastik


InsyaAllah anda akan dapat rasakan perbezaan dari segi tahap peningkatan tenaga (cergas dan tidak letih) jika mengamalkan Qaseh GOLD secara istiqamah.

Istiqhomahlah untuk mendapat kesan jangkamasa panjang.

Qaseh Gold bukan 'miracle drug' dan saya bukan pengamal perubatan atau doktor. Tetapi, saya sekeluarga mengamalkan sendiri dan kami yakin dgn kelebihan Qaseh Gold.

Jika anda ada testimoni testimoni selepas mengamalkan Qaseh Gold.. diharap dapatlah berkongsi dengan saya. Tujuannya supaya sahabat handai kita di luar sana dapat tahu kesan kesan baik selepas mengamalkan Qaseh Gold dalam membantu meningkatkan tahap kesihatan dan kualiti kehidupan mereka. Insya Allah

Saya sebagai usahawan Qaseh Gold sudah menjadi tanggungjawab akan sedaya upaya cuba yg memberi yg terbaik dalam mendahulukan kepentingan dan keselamatan pengguna saya. Insya Allah.
Seandainya anda ada mempunyai sebarang pertanyaan atau keraguan, boleh hubungi saya.

SMS/Whatsapp 019-266 2271


No comments:

Post a Comment