Friday, April 11, 2014

Bio Velocity Sleep Mate , tapak kaki sakit pun boleh sembuh


Bio Velocity Sleep Mate
Bio Velocity Sleep Mate adalah Pelapik Tilam Kesihatan pertama di dunia yang merawat kesihatan Melalui tidur.

Sangat Ajaib!!

Ia langsung tidak menggunakan elektrik dan bateri.

Hanya TIDUR sahaja, anda sihat..

Tidak perlu telan ubat, tidak perlu suntik, tidak perlu sapu, tidak perlu operate dan tidak perlu susah-susah,  hanya DUDUK atau TIDUR SAHAJA. dengan Bio Velocity Sleep Mate.
Walaupun anda bersampul dalam plastic, anda boleh rasa gelombang tenaganya, itulah kehebatan Energy Cahaya Dhuha, SUBHANALLAH.



KENAPA?
1-Ia di suntik dengan GARAM LAUT DALAM yang banyak sangat manfaatnya.
2-Ia didedahkan kepada cahaya matahari pada waktu dhuha selama sebulan (sebab masa ni ada unsur istimewa pada cahaya matahari untuk kesihatan dan keberkatan.)

KENAPA TENAGA MATAHARI DAN GARAM NI DIPROSES PADA SLEEPMATE ?
●Sleepmate berfungsi sebagai pelapik badan semasa tidur dan membantu mempercepatkan proses pemulihan sel. Semasa kita tidur, pemulihan sel akan berlaku hanya dengan tidur yang berkualiti.
Bio Velocity Sleep Mate membantu anda untuk dapatkan 'deep sleep' tanpa gangguan supaya segala proses penyembuhan berlaku dgn maksima yg mungkin
● otak dapat berehat dari sebarang emosi, interaksi dan membuat keputusan
● tidur yang berkualiti diatas Bio Velocity Sleep Mate akan membantu memulihkan aura dan membuatkan anda berasa happy sepanjang masa

Kajian juga mendapati faktor kurang tidur berisiko untuk mendapat penyakit jantung, malahan sakit mental, strok dan radang dalam tubuh. Satu daripada fungsi utama tidur ialah membenarkan otak pulih dan membaikinya sendiri. Lebih banyak Sel otak digunakan pada siang hari, lebih banyaklah sel otak perlu untuk pulih dan lebih banyak tidur yang berkualiti kita perlukan .

Hubungi 019-266 2271 atau  019-2627917 sekarang untuk dapatkannya segera



No comments:

Post a Comment