Sunday, June 30, 2013

Kasturi Syifa



LINDUNGI RUMAH ANDA DENGAN AURA ALQURAN

Kes:Rumah telah lama dibeli.. dan baru berpindah ke rumah tersebut semalam. Si penghuni dikatakan diganggu dengan begitu teruk hingga menyebabkan trauma.

Tepat Jam 12 malam lampu bilik air terbuka dengan sendiri dan seolah-olah ada orang sedang menggunakan bilik air tersebut.. pada waktu yang sama.. dia memeriksa tiada siapa di dalam dengan air paip terbuka.

 Bilik pintu Penghuni diketuk dan dicakar berkali-kali.

 Lampu bilik tidur dibuka dengan sendiri.. dan ditutup dengan sendiri ketika penghuni di dalam bilik tersebut.

 Gangguan dikatakan berterusan sehingga Jam 3.30 pagi tadi.

 Bagaimana kasturi syifa ' dapat membantu?

Sebagai ikhtiar dan usaha untuk memelihara kediaman dari gangguan manusia,jin,syaitan..doakan juga keberkatan dan rahmat Allah diatas usaha ikhtiar ini.

Sebagai Perlindungan tempat kerja, rumah dan tempat peniagaan,tempat kerja dsbnya.

 -Sediakan satu bekas yang telah diisi dengan air,sebaik baiknya air yang telah didoakan atau diruqyahkan.1. Sebaik-baiknya digunakan bersama air yang telah siap diruqyah dengan Ayat Al-Quran dan sebagainya.2. Sediakan satu bekas yg telah di isi dgn air, sapu Kasturi Syifa’ pada jari telunjukMulai dengan masukan jari kedalam air tersebut dan kemudian pusing air itu tadi dengan jari anda mengikut pusingan tawaf(Anti Clockwise)Gemakan niat ketika itu,seperti:"Ya Allah jadikan usahaku yang sedikit asbab kepada terlindungnya diriku daripada kejahatan manusia dan jin"3.Baca surah Alfatihah.3 Qul dan 7 kali ayat Kursu pada air kemudian hembus perlahan lahan.4. Masukkan ke dalam botol spray kemudian spray lah di dinding rumah atau di ruang pejabat atau di tempat-tempat perniagaan.5.Sebelum memulakan proses penyemburan,laungkan azan di tengah tengah rumah.6.Sepanjang proses penyemburan,bacakan ayat Kursi bersambung sambung sehingga selesai menyembur.Semasa menyembur didalam tandas,bacaan ayat Kursi hendaklah dibaca didalam hati

No comments:

Post a Comment